
Op 18 en 19 april tennist Gantoise 24 uur aan een stuk door. Onze missie? Zoveel mogelijk geld inzamelen voor Eureka (revalidatie na kanker - UZ Gent). ❤️
Kunnen we daarvoor ook op jou rekenen?
Ook niet-leden zijn van harte welkom! Schrijf je alleen of met anderen in voor 1 of meerdere slots van 30 minuten dubbeltennis. Of sponsor je partner, kind, buur… om te komen genieten en mee de marathon draaiende te houden.
Want wij Gentenaars kunnen dat!
Schrijf je hier direct in.
Wat moet je weten?
- Waar? Noorderlaan 25 (Watersportbaan)
- Wanneer? Van zaterdag 18/4 om 11 uur tot zondag 19/4 om 11 uur
- Wie? Voor leden én niet-leden!
Naast het veld:
- Kinderanimatie en Tennisclinics : inschrijven via : https://app.twizzit.com/go/tennismakingsmaand2026
- Yoga : inschrijven via : https://app.twizzit.com/go/Yoga2026
- Beats van DJ’s L’Empereur, Soulsimon & Masian
- Bar & snacks (24u open!)
En prijzen voor:
- De speler met de meeste supporters
- De leukste Instagram-post
- Het mooiste sfeerbeeld