Wat een fantastisch tweede interclubweekend hebben we achter de rug! Onze spelers en speelsters hebben opnieuw het beste van zichzelf gegeven op de terreinen, en dat vertaalt zich in schitterende resultaten. De blauw-witte trots was overal voelbaar!

Ploegen in de kijker

Na twee weken competitie zien we een indrukwekkende trend: maar liefst zes van onze teams prijken momenteel op de eerste plaats in hun poule. Een dikke proficiat aan:

  • Dames 7C & Heren 7B: Onze volwassen ploegen tonen hun klasse en domineren hun reeks.

  • De jeugd voert de boventoon: Onze toekomst oogt bijzonder mooi met de kopposities voor Jongens U11/4 A, Meisjes U11/3 A, Meisjes U17/3 A en Meisjes U17/4 A.

Het is hartverwarmend om te zien hoe de combinatie van inzet, teamspirit en plezier leidt tot deze topprestaties. Of het nu gaat om de allerkleinsten die hun eerste wedstrijden winnen of de ervaren rotten die hun tactisch meesterschap tonen: Gantoise staat er!

Sfeer en Fairplay

Naast de sportieve successen genoten we ook van de zon, de aanmoedigingen langs de zijlijn en de gezellige sfeer op de club. Bedankt aan alle supporters, ouders en kapiteins voor de geweldige omkadering.

Op naar week 3! Blijf trainen, blijf lachen en vooral: blijf gaan voor elke bal!